Ge mig mer snö.

Jag tycker det så mysigt. Snart får man sätta upp julgardinerna. O all belysning. Och julmusiken är redan de enda som går på cdn i bilen. Haha. Och jag sjöng hej mitt vinterland för fullt i stallet igår. När det snöade. Ska bli kul att pynta där..=)

Gjorde för övrigt av med ca 1700 spänn på pållen igår. Vaccination va mycke dyrare än ja trodde. eller ja, resan o så.. Sen va de ju sko-time. Broddar på. mer snö nu... Han skötte sig bra igår. Kunde stolt hålla i honom under hans behandlingar. Sen la jag ca 500 dagen innan på nya staketgrejer. Ny superledande tråd. Hoppas ja inte måste köpa nytt aggregat också. Dyrt.

Men det är det värt. Va ute på en mysig ridtur i lördags. Hade inte ridit på ett tag, men det gick bra. Solsken, ett par minusgrader och nysnö- Kan det bli finare? Han skötte sig bra.

Sitter i skolan. Är skittrött. Klockan 05.12 gick jag upp. Fatta. Klockan ringde första gången 4.45. Har lite halvt ont i huvudet nu. O börjar bli hungrig. Hoppas ja kan sova på bussen.. Har en mandarin också. Blir sova i kga idag. Sen ska ev mamma jag o kerstin till örebro imorgon em. Ikea. Och present till samuel..

Nu ska ja ut i kylan..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback