Here we go again..

Måndag. Kommer alltid lika fort.

Hann med en del i helgen i alla fall..

Idol. måste kommentera. Andreas, lär dig texten. Satt och skämdes när han sjöng fel i första versen då. Sen sjöng han fel i andra med. Höll på att svimma. Stackars bono, tur att han inte såg den misshandeln av låten..
Helt rätt att de va han och Mattias som hängde löst- och att Mattias åkte. Visst han kan sjunga, men bara med klen röst och tråkig utstrålning. Nästa vecka ska Andreas åka, stark röst men tråkig och nervös. Blir inte bättre.

Sen vet jag inte. Min favvo är Amanda. Hon har varit favorit sen auditionen. Men Marie är ju jättebra och Daniel skitcool- lite psyco kanske, men cool. Egen stil och spännande. Vet inte vem jag vill se i finalen vid Amandas sida.

Sen i lördags var det handling och lite städning på schemat. Inge5t spec spännande eller kul. Hade skitont i halsen o kände mig allmänt seg. Ville in på takida, men orkade inte. Fick bli svensson svensson istället. Och babben. Paolo Roberto va ju jättekul. Ville höra mer av hans italienska familj.

Sen söndag. Som alltid så kollar jag på alla älskar raymond när jag äter frukost. Standard. Då vet man vilken dag det är.. Sen var det ridtur. Han skötte sig, till och med i stallet. Han fick inte panik, blev bara lite stressad.. Valde att ha honom i boxen och det gick ju "aningen" bättre.... Framsteg, framsteg.. =) Sen gick Samuel med Milo och jag red. Så mysigt. Hela familjen. hehe.  Lite blåsigt bara.
Sen var det lite grejande hemma hos svärmor. Och sen hämtade jag granris. Och samuel tvättade bilarna plus dammsög min invändigt.
Sen gjorde jag massa mat. Och sen in med hästarna och hem till tvn. Nån film med Angelina på trean. Rätt bra faktiskt.

Spice girls låt va inte så bra som jag trodde. Go mrs Becks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback