Magisk gräns..

äntligen. -5.0 kg. Har varit nära ett tag men idag så..=) Bara två kvar då. Ville ju ner 7. Spelar inte så stor roll om det blir mer. Ja har nått en magisk gräns. Det låter kanske inte mycket, men jag känner ju skillnad. Ser ingen skillnad, men märker på kläder. Alla byxor är för stora.. Och jag kom ju i ett par gamla favvo-jeans.. O jag kunde tom ha kerstins kjol ju.
Och om man tänker fem mjölkpaket så.. Helt otroligt med tanke på vad jag stoppar i mig och bara glor på tv..

Helg imorgon. Jag ska ta tag i ett problem, min alldeles egen Houdini, utbrytarkungen nr ett. Måste försöka göra så han inte rymmer. Iaf inte VARJE dag. Blir jobbigt och jag blir rädd att han skadar sig. Onödigt.
Blüthner
Nytt namn, Houdini...

Kommentarer
Postat av: Gerda

Va duktig du är! 5 kg är visst mycket!! Som sagt, bär 5 mjölkpaket under armen as tungt! Bra jobbat =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback