Ny vecka.

Ja en helt ny vecka ligger framför mig. och alla andra såklart..

Ullared. Ullared. Shit vad kul. Kommer väl va trött som ett as, men det är det värt. Julklappar med mera ska inhandlas.

Sen är det fösta advent i helgen. och första december. Vilket innebär, upp med alla stjärnor och gardiner. Julbak. Fika. Tända ljus. Öppna chokladkalender. (nej, jag har inte växt ifrån det. Det är ju choklad ffs...) Gå på skyltsöndag. Hugga granar. Dricka glögg. Åka till julmarknaden på beget, så himla mysigt. Ja det finns massa kul att se fram emot.

Samuel fyllde ju år i fredags så helgen gick åt till att fira. Då önskade man ett par gånger att vi bodde i ett större hus.. Sen va samuel på pokerkväll i lördags, jag var chaffis. Hämtade honom strax efter fyra. Och mellan halv elva och halv fyra satt jag och torbjörn (samuels mammas man) och tittade på skräckfilm. Okej då, emelia var med också men hon sov. Alla helgons blodiga natt- maraton på tv4film.
Somnade vid fem och blev otroligt tacksam att emelia tog ut hästarna på morgonen...

Men som sagt, inget kan göra mig arg nu, för det är snart december och jag ska till ullared.
Milo knäpp
Vadå soffpotatis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback