Trött och sliten

Känner mig som.. Ja jag vet inte vad. Är så himla trött, men har inte hamnat i sängen än.
Skulle kolla på House, sen somna på direkten. Det blev inte så. Värdo-house idag. Så himla äckligt dessutom.
Var på ljusparty hos helene, det var kul. Var ju på studiebesök på ridskolan dagen innan och det va också kul. Linda är ju för rolig.
Stod o kollade på hoppgruppen och sen kom linda. Då sa jag nåt om att "de gör alltså det där frivilligt" och linda bara.. "Jaaa.. Och vet du? Dom betalar för det också.." Jag tyckte det var rätt kul iaf. Men det kanske är en sån grej som man måste vara med för att fatta.

Det ska bli snökaos. Skräckblandad förtjusning för min del. Har inte direkt dubbat än. O tänk om inte bussen har det? Men samtidigt. Snö.. =) Snart jul. Snart december i alla fall.. Ska börja med regntäcke iaf. Har ju ett vinter också, men då blir det nog för varmt för honom.. Än så länge.

Nu ska ja läsa amelia jul och sen sova..

Min Milo
Milo tycker det är bättre utan snö. Så att man kan sitta ner ute...

Kommentarer
Postat av: Helene

Klart man gör det frivilligt... Hur roligt som helst ju! =)

2007-11-07 @ 22:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback