Ullaredfynd

Det va så himla kul igår. Jag var knappt trött o hade inte ont i huvudet eller någonting. Man levde väl på lycko-endorfin eller något. Hittade såklart en massa grejer.

* Jättefina hästsker som tex nytt regntäcke 399, grimma med ludd  49, fejknosludd 49. Massa annat smått som balkniv, b-vitamin och sånt nödvändigt som man inte kommer ihåg.

* Till mig själv: en vinterjacka 270 jättefin, en tröja för 99 kanske. Ridvantar 10. Det var faktiskt allt.

*Julklappar till alla utom två som samuel ska köpa till, de två ska nåt litet mer köpas till (sen ska han väl köpa nåt till mig med kanske) Annars är han klar med sina julklappar.

* Julklappar som jag ska ge: Nästan klart med alla. Vet vad som ska köpas till dem här hemma. Hittade riktigt bra grejer. Sen till Kerstins födelsedag med.

* Julsaker. Som två lysande koner, ettiketter och massa godis.

* Hemmasaker. Plastfolie, påsar, tändbitar, tändstickor och handcreme och sånt.

Slutnotan då? 3400. Helt otroligt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback