Vad har jag gjort?

ja det kan man fråga sig när man ser hur länge sen de va jag skrev här. Nästan två veckor. Jag tror att det snabba och enkla svaret är att jag har pluggat. Väldigt mycket. Hade ju två tentor förra veckan så det har vart en del att göra. Var ju i åtorp och där blir det ju inte mycket bloggande,

Va på patriks 30-årsfest i lördags. Det var röj. Shit vad kul jag hade. Kommer inte ihåg vad som hände i mitten av festen, Bara början o slutet liksom. Men kul var det. O nu får man ju höra allt som hände som ja inte kommer ihåg o de e ju kul. Man är ju lite rädd att man gjort bort sig, men nu ha jag ju hört att en del var värre. Skulle så gära vilja se bilder. Hade inte med kamera.

Nu är ju allhelgona o haloween o allt över så nu är siktet inställt på, just det, JULEN. Amelia jul 2007 är självklart inhandlad. Fanns massa kul i den som vanligt. Så måste man ju börja tänka på klapparna.. O allt man ska pynta och baka.. O glöggmys. Längtar.

Ska kanske åka till ridskolan idag o kolla på. Längesen jag var där. Abstinens kanske. Ska ta mig en snack med linda om min hästs ovanor.. Han har så mycket för sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback