Äntligen lite ledigt.

Gött.
Idag ska jag inte göra så mycket mer än handla, säga hej då till farmor o gösta som är på besök, åka hem, ta hand om hästarna, Titta på labyrint. Vill veta va de är..

Var ju ute o åt i går på strandcafét, på pappas födelsedag. Det var supergott. Verkligen. Förätten var halloumi med tillbehör och det har jag aldrig ätit, så det var kul att äntligen ha provat. Dessutom var det ju gott. Till varmrätt tog jag lammytterfilé med potatisgratäng smaksatt med ost.

Samuels mamma o syster o dom ska till ullared idag. Stannar till lördag. Inte alls avis. Jag har skickat med beställning. Mest hästgrejer.. Får ta kort sen. Om de hittar nåt av de jag vill ha. Får sätta in mitt finaste kort på honom så länge. Tycker de e svårt att fånga det som är HAN liksom. Han blir så konstig på kort... Men det här är lite kul. Så ser man ju hans tjej med.

image30

Tar en till. Tog dem för nån dag sen i höstsolen. Hagen är finare än ja trodde den skulle va efter allt regn.

image31

Kommentarer
Postat av: Gerda

Fin han är! =) Tränade min korv att gå med höga transportskydd igår, höll på o dö av skratt haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback