Dagens

Ja här kommer dagens nyheter. Mina nyheter, ganska värdelösa kanske. Men men. Man måste ju uppdatera lite.

Nyhet 1.
Jag kom i mina gamla byxor som jag hade "växt ur". Inte kunnat ha dem på ett år eller nåt.. WIEE. Jag trodde de var trasiga också men det var de inte. Mina favvo-jeans typ. Stått o speglat mig hela morgonen. Vadå fåfäng.. Men jag är jäkligt stolt över mig själv. Och det är inte ofta det händer..

Nyhet 2.
Jag har hittat en sadel jag vill ha. Visserligen begagnad, men jag har inte råd med annat. En Lewa allround. Ska få svar på lite frågor jag hade bara. Hoppas de e bara jag som har mailat om bilder. Den verkade fin.

Nyhet 3.
Det sitter en till salu skylt utanför vårt hus. Vi tog en chansning att det var mycket folk som skulle åka förbi nu på marken. Ingen har dock ringt än.

Veckans schema:
Skola hela veckan. 13-15 idag och imorgon. 8-10 tors och fredag.


Hinner inte skriva mer. Ska åka till skolan o glassa i mina "nya" bralls...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback