Slut på ledigheten

Tre dagar fick jag. Total ledighet. Frihet. Det gör så mycket att få en extra dag. Sepc när samuel var hemma med.

Fredag: Lugn. Kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde men. Fel person åkte ur idol. Sam skulle ha åkt för lääänge sen. Sen pratade jag en hel del med min personal shopper nere i ullared. Massa fynd. Hann inte ta kort, men ska.

Lördag: Kalas i krhamn. Patrik 28. Skulle hämta torv på hemvägen, men kunde inte för Blüthner hade gått utanför hagen. Bara att skynda hem. Han var så sööt när han stod där att jag bara skrattade åt honom. Han såg inte alls nöjd ut. Han hade ju inte ens ätit upp morgon-höet fast de var em-hö-dags. Sen va han skittörstig. Kvällen kalas med mat hos samuels syster. Sen prova alla ullaredsaker såklart..

Söndag: Blåbärsdressyr i kga. Min kusin med pålle skötte sig utmärkt. Såg riktigt classy ut emellanåt. Sen panik för att torven inte säljs i bal på de där stället längre. Jag fick ett utbrott för att mycket går åt H nu. Samuel fick trösta. Känns fortfarande sådär.. Mycket annat än torven jag var ledsen för såklart. Så känslig är inte ens jag.

Så nu ska jag köpa en container. De har jag aldrig ägt förut så det blir ju kul...

Kommentarer
Postat av: Gerda

Tack Stina! Det va kul att du va där o höll tummarna. Han va så duktig, min lilla mini Briar! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback