Drömmer...

.. Om ett stort fint hus.. Skulle vara kul. Har varit på sommarlagret med Anna och drömt. Första gången ja va där.. De hade mycket mer fint än va jag trodde. Hittade mitt matsalsbord.  

Möbelgrupp

Najs va? Precis det jag letar efter. Om det blir i ett hus som har den stilen jag drömmer om. (jo, jag vet att man kan ändra stilen i ett rum, men jag vill att det ska passa med huset också. läget tex..)

Sen fick jag hööks katalogen idag. Hade inte beställt den innan, men de blev så jobbigt o bara kolla på internet. Sen fick man med nån hundtidning med. Med hundgrejer alltså. Aldrig att ni ser milo i kläder säger jag bara. Men de hade ju annat med..

Ikväll ska jag kolla på top model sverige. Se om de finns några sjärnskott.. Sen är det mia o klara eller va de hette. Anna o Karin tjatar om att ja ska se de, så ja får väl kolla då..




Kommentarer
Postat av: gerda

Hej! Ja det va väl tänkt så =) Har inte ridit på 4 dar nu och troligtvis inte idag heller, så det blir till att träna i morgon då haha. Men som sagt, det är ju bara träning. 10 börjar det föressten. Kram

2007-09-14 @ 09:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback