Ibland blir jag arg.

Det finns inget värre än när en person man inte kan klaga om beter sig så man blir sur. har ingen lust o nämna några namn, men de som står mig nära vet vem jag menar.

Något nytt varje dag. Sen när man känner att h*n säger nåt för o verka bättre och man tar ner h* på jorden så blir denne så sur att den knappt säger något till en på resten av dagen. Och när man försöker verka bättre än mig på något som jag kan bra, så blir jag sur. Visst, ge gärna tips, men försök inte få mig att tro att du är bättre och att du gör allt på rätt sätt.

O alla jävla dåliga idéer...


Hur som helst. idag ska jag vara i skolan o söla hela dagen, var ju ledig igår så ja ska väl inte klaga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback