Ja må jag leva!

Hihi.. Idag är det min födelsedag!

Dagen började bra. Frukost på sängen med jättegoa räkmackor. Sen fick jag presenter. En cykel! wiee! Jag vill verkligen ha en men tyckte de va för dyrt.. Men nu fick jag en av min älskling! Sen fick jag filmer och godis.

Provcycklade med milo och önskade för en stund att han vore tik. Vore liksom lättare då.. Men han fattar nog tillslut, vi får väl träna lite. eller så får han sitta i korgen...

Sen var jag nere till mitt andra djur och släppte ut honom. Blev lite knäckt när jag såg att vattnet i hagen var fryst så jag fick fixa de. Vintern är tydligen här nu.

Sen åkte jag o Milo till kga för han ska få vara hos mamma idag. Då får hon lite att göra. Sen åkte jag hit (till skolan). Åkte bil idag. Lite extra lyx. Sen åt vi lyxmat med, alltså salladsbuffé. Man fyller ju bara en gång om året. Åkte o spelade takida som en idiot och det ska jag göra på hemvägen med. =)

Sen blir det föreläsning i två timmar, sen hem till kga för kalas. Det blir bland annat tårta typ som den här..=) 


image27



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback