Jag kom på en sak..

..vad jobbigt det är att cykla. Iaf i uppförsbackar. Trodde jag skulle avlida i en backe, vägrade ju att gå..  Annars är det ju väldigt kul och skönt. Och billigt. Jag ska försöka cykla en gång varje dag när jag ska till stallet.

Helgen var lugn. Orkar inte skriva mer om de.. Gjorde en inhägnad att rida i och ledde Blüthner där. Red dock ej.

Samuel har fått ett nytt jobb. Har inte velat skriva om de, eftersom de är rätt hemligt. Men idag har han tackat ja och vilken sekund som helst nu sitter han hos hans chef och säger upp sig. Spännande.. Nya jobbet är som bilmekaniker i Laxå, ett stenkast från hans gamla jobb. Enda negativa är ju att han inte kan ta hem byggmaterial till inköpspriser längre. Men han kan serva våra bilar och massa annat bra. Dessutom bättre lön och bättre arbetstider. Aldrig mer lördagar...=)

Sen är hans fotboll slut för säsongen med, vilket innebär att vi kommer att kunna ses på helgen. Båda kommer vara hemma. Vi kommer gå varann på nerverna.. haha, nerå.. De ska bli skönt.

Hoppas att han säger upp sig idag så att inte nån på hans jobb läser de här och får reda på det på det sättet.. hm.. men varför skulle dom..

Älsklingarna sover
Mina älsklingar..=) Så söta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback