Knepig morgon

Först vaknade jag, Samuel var borta. Hörde tvn. Kom ihåg att han var ute och jagade till halv ett. Kom på att han måste ha somnat där när han skulle ta några mackor.

Jaja. Sen åkte jag och gav frukost till två dyngblöta hästar. Stackars.. Och milo löd mig otroligt nog hela tiden. Inget protesterande.

Sen skulle bilen tankas. Märkte att tjejen brevid verkade rätt vilsen. Hon ställde sig vid min pump fast jag tankade. Sen fick hon ställa om sig för hon insåg att bensinlocket var på andra sidan. Sen var jag klar. Då frågade hon Du, kan du hjälpa mig hur man betalar med kortet? Jo de kunde jag väl. Hur börjar man tanka då? Jo de kunde jag väl visa. Vilken bensin ska jag ha? ehm, 95 kanske? Så frågade hon lite mer. Sen Lyfte hon hanraget och bara Alltså, shit vad läskigt.. Hehe, måste vart första gången..

Sen gick jag på bussen. Sen åkte busschaffören till OKQ8, sen vände han där och åkte tillbaka till busst, och hämtade upp en tjej. Och hon sa nåt om "du kan ju inte åka ifrån mig sådär.." Och jag bara va? varför gick hon inte på förra gången? hur visste han att hon inte hann med? varför vände han för att nån inte hann? Missar man så missar man.. Sen skulle nån gå på efter vägen. Då gav de busschaffisen världens utskällning för att han hade åkt förbi dem förra gången han åkte förbi där (typ en timme innan alltså..) Och sen hörde jag hur han som skällde frågade varför han bara flinade som svar..

Då började jag tänka på om busschaffisen var full. Hade lust o ringa till polisen i krhamn och säga att de skulle möta upp och göra alkotest. Visste inget nummer så jag gjorde de aldrig. Men jag va helt rädd hela vägen. Som tur var visste jag ju att det var bussbyte i krhamn och jag överlevde ju tydligen.

Sen hamnade jag väl här. I skolan. Igen.
Helgen gick fort. Igen.

För övrigt är jag trött på människor som bara skickar massutskick på sms. Aldrig hör av sig annars. Aldig svarar annars. Jag skickar också så ibland, men jag skickar ju inte bara så. I helgen fick jag ett sms som först lät som ett vanligt, men sen såg jag att det inte var så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback