yes.

Äntligen fredag. Har längat hela veckan, även fast den var bra..Fyllde ju år och fick massa fina saker och hade ett trevligt kalas..=)

Idag gjorde jag en tenta som jag tror gick bra. Sen satt ja i skolan o väntade på bussen eftersom jag missade en. Räknade med att den var försenad som vanligt, men då var den ju såklart inte det.
Sen kom jag hem hit, till kga. Åt mat och så.

Nu står det väl handling på schemat. Känner mig rätt oinspirerad och jag vet inte vad jag vill äta. Så tråkigt att handla ibland. (att man är helt otät spelar väl också in..) Sen ska jag hem med all mat. Sen ner till stallet och hoppas att det finns något att göra. Typ mocka kanske.. Prova min repgrimma.
Sen ska jag såklart cykla en del också..=)

Sen får jag inte glömma att hämta Mats i åtorp kl 17. han ska sova hos oss och tar bussen ut. Ikväll blir det såklart idol!!!

Imorgon ska vi till stugan och lämna av massa grejer till taket. Sen lämnar vi även Mats där. Efter det ska Samuel spela match och jag ska til kga och fika med en gammal kär vän..=)  

Det skulle ju bli så fint imorgon så det kanske blir en ridtur i skogen. Om han inte är för övertänd. Jag menar, så kul är det ju inte att rida i skogen. Och ska man va där så är det nästan ett krav att hästen ska va lite ko. Annars ska ja sätta upp "staket" i hagen. Försöka ta mig ett pass..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback