Affärslunch

Jag ska på affärslunch på tisdag och diskutera anställning med min kanske blivande chef. Hihi vad roligt!
Jag har inte varit på affärslunch förut så vi får väl se om jag kan uppföra mig..=) Vet ju som tur är var stället ligger, annars hade jag virrat i örebro hela dagen. Och hittat stället en timme för tidigt för att jag var rädd att bli sen..
Men men, nu slipper jag det.

Undrar vad man ska äta. Känns som om man dricker typ ramlösa i alla fall. Om man beställer fisk eller vegetariskt kanske man verkar hälsosam eller smart. Tänk om jag inte tycker om något på menyn.
Vad ska man ha på sig då? Han kan ju ha allt från t-shirt till kostym. Vill ju varken vara slarvigt klädd eller överklädd..

På tal om kläder. Har hittat en jacka jag vill ha..
image14
Den är bara för snygg. Halens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback