Alla dessa hus..

Gah. Jag blir tokig.
Det finns massa fina hus. Och så måste man vara snabb på att bestämma sig. Och jag kan inte det. Det gäller ett hus. Man ska bo där resten av livet. Kanske. Sen är det svindyrt allt.
Hade alltid föreställt mig att köpa ett billigt orenoverat hus låna upp och fixa till det som man själv vill ha det. Sen värdera om huset och lägga om lånen och kunna bo billigt.
Så sitter man o tittar på det helt motsatta. Flera olika hus nu dessutom.


Det är för svårt. Jag vill ha det. Vill inte att nån annan ska få det. Men är det därför jag vill ha det? Eller för att jag vill ha det. För egentligen kanske jag inte vill till 100 %. Ska man vilja till 100 %? det ska man väl.
Så här veliget fast en miljon ggr värre är det i mitt lilla huvud nu.
studiero.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback