Hjälp vad längesen..

Men till mitt försvar var de nå fel så jag inte kunde logga in på ett par dagar nu..


Vet inte vad jag ska skriva för att sammanfatta nästan två veckor, men jag gör ett försök..


Skolan: Gjort min allra sista tenta. Enda som är kvar är ex-jobbet. Så det kommer väl vara min sysselsättning fram till juni. Då ska det redovisas o lämnas in.


Hus: Har haft fler visningar på vårt. Ett par i fredags verkade väldigt intresserade, men man vet aldrig. Har hittat två hus som vi ska kolla på i helgen. Det ena kostar aningen mycket (2 mille) men det är skitcoolt.. En nyrenoverad hästgård. Med värsta fina stallet+paddock. Det andra kostar eg också för mkt. Men det är ett rätt stort hus med stor lada och nåt slags garage..
Såg ett till hus igår, men det ligger lite off. Åt fel håll. Mot linnebäck från oss sett. Men också verkligen fint ställe.

Hund: Vet inte. Inte mycket nytt där. Nyvaccinerad. Skötte sig jättebra. Alltid lika go och mysig.

Häst: Jaa.. Fortfarande pigg. Börjar fälla en del. Gött. Tycker de e fruktansvärt fult med vinterpäls. Insett att han tycker om att gå i terräng. Har köpt tömmar som än så länge hänger oanvända. Det är så när man rider på ett ställe där det finns personer man inte vill prata med. Då undviker man stallet. Och då blir det att hämta honom på promenader istället. Vill flytta honom mer än nånsin. Usch.

Bil: Gick inte genom besiktning igår. En 2:a, läckage av bromsvätska vid oket. Det var inget jag visste så det vara ju bra att man fick reda på det.

Samuel: Jaa. Vad ska jag skriva här. Också underbar jämt ju. Inget nytt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback