Just det, husen..

Ja vi va ju och tittade på det där 2 miljoners-huset. Jättefint såklart.
Men hej vilken kul månadskostnad man skulle få.
Ah, drömma får man ju.

Sen det andra var bara skit.
Sen hittade jag ett hus i närheten av oss men de var tydligen inte så bra rykte om det.

Jag har börjar fundera på fler saker som jag ska köpa för min första lön. Det enda jag väntat på sen höstas är att köpa en ny stallgrep. Kostar väl 300 kanske men jag kan inte unna mig det nu för jag har en som duger. Men sen kom jag på två saker som slår grepen. (alltså, stallgrep är det man mockar med..)

1. Tanka bilen full
2. Guldtvätt
3. Ny grep med höga kanter
4. Ett hästtäcke

Fick stryka 4:an för jag insåg när jag skulle lägga in en bild på det att det inte säljs längre.. fakk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback