Låt andras ungar vara ifred!

Först de två småbarnen i arboga.

Sen en flicka och hennes mamma.

Sen 10-åriga Engla.


Igår kidnappades 5-åriga Oliver från Danmark. Hans mamma skulle hämta honom på dagis. En man håller i mamman o de andra två släpar in barnet i deras bil. Sen åker de. (Bättre blir inte detta fall för att "jag" har en femårig Oliver..)

Kan inte folk ge faan i andras barn. Varför ska dom drabbas?
Blir så himla arg. Måste vara bland det värsta man kan göra mot någon. Att ta deras barn.




Kommentarer
Postat av: Söndagsbarn

Jag förstår inte heller varför det har blivit så tätt mellan alla mord och kidnappningar av barn. Det är förskräckligt! Snart blir man ju rädd för att gå utanför dörren...

Intresserad av en ny bloggdesign? Gå in på min blogg och kika på designen jag lottar ut idag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback