Livar upp kropp och sinne

Det är energidryck det. De står så på burken.
Kände att jag kunde lyxa till det med den dyra varianten av energidryck idag. Inga Lidl eller willys här inte, även om de också är goda.

Hann med en hel del igår. Över förväntan, med tanke på att jag hade skitont i huvet när jag kom hem vid femtiden.
* GG och köpa pellets som luktar söndertuggat hö i min bil.
* Mabass och köpte strängar till samuel.
* Tvättade min bil.
* Bakade en miljon bullar åt mamma.
Sen såklart allt annat man gör. Sitta och söla och äta och så.

image18

Idag ska jag försöka hitta en present åt anna och karin. Alltså två presenter. Sen ska jag om jag hinner titta på gerdas tävling. Sen ska jag väl åka hem och se hur det går.
Imorgon ska jag till stugan på kalas.
Fredag: ?
Lördag: ?
Söndag: ?
Ganska skönt att inte ha nåt inplanerat. Vet dock att samuel ska jobba i skogen. Så jag har säkert nån ved att klyva om jag vill..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback