Ny vecka, nya tag..

Ska försöka få massor gjort på exjobbet denna veckan..
Får väl se hur det blir..

Passaten gick genom bes idag. Bara det att när samuel lagade felet så va det inget fel. Kul att man fick en tvåa på nåt som kanske inte ens va en tvåa.. Men men. Det är ju alltid kul att slösa bort 1 tim och 40 min på besiktningen..

Det var en gubbe i merca som bara dök upp framför bilen som var för mig. Han måste ha trängt sig. Hade jag varit säker på min sak hade jag sagt till honom. Eller om han ställde sig framför mig. Vuxna människa!
Jag åt min kalla matlåda i bilkön. Vadå white trash..

Ikväll blir det väl lugnt. Ta en promenad kanske. Funderar på att baka bullar så det finns det här. (kga) När det är fint ute säger en gen inom mig att det är fikadags i solen. Bulle och saft. Inte för att de e så soligt nu, men ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback