Snart ledig.

Eller ja.. En dag kvar.. Imorgon em lär det kännas gött.. Ledig hela fyra dagar.
Anna o Karin fyller år på fredag. Ska komma på nåt o ge. har en liten idé i alla fall.

Annars ska jag väl ta de rätt lugnt. Alla andra studenter festar väl gärnet. Men orka. Ja menar, jag går i Karlstad. allt firande här känns ju ändå bara wannabe. Annat om man läste i lund eler uppsala. På ett riktigt universitet med status. Då kanske det hade vart kul.

Annars hade jag mest tänk att ge mig på Åsa Larssons uppföjlare till Solstorm. Har inte sett filmen heller. Rikitgt bra bok i alla fall. Man ville verkligen läsa vidare så jag blev jätteglad när jag insåg att det fanns fler böcker om Rebecka Martinsson.. Ett lästips faktiskt.

Idag ska jag til GG och köpa lite spec mat till min anorexia-häst. Får jag inte ge mer hö nu så får jag börja med o ge lucern då. Nästa lass ska jag betala mer på (2/3) så att jag får ge fri tillgång. Blir ju inte bättre i dessa pälsfällartider. 


Jag vill vara oberoende. Ekonomiskt och på andra sätt. Jag tycker om att bestämma. Men jag hatar att behöva välja.
Jag kanske är en ensamvarg? Jag kanske är socialt oanpassad?  Eller är det alla andra det är fel på?

Kommentarer
Postat av: Gerda

Haha nej du är inte socialt missanpassad. Men såklart vet man bäst själv =) Kul att du kom till tävlingen idag! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback