Torsdag igen

Känns himla bra faktiskt.
Ledig några dagar så jag kan andas. Eller nåt.
Ville bara göra förtydligande till förra inlägget att det va rn bild från Karin o Patrics bröllop och inget annat. Vi har inte gift oss än jag o samuel.

Men nästa år kanske..=)
Nej men ärligt så är det mycket som skulle bli bättre. Skulle vi köpa ett hus för två mille o han skulle dö (hemska tanke) så skulle jag behöva lösa ut hans föräldrar = öka på lånet med en miljon = inte ha råd att bo kvar + behöva sälja med förlust med tanke på lån på 3 m på ett hus värt två = kanske svårt att få nytt bolån..
Plus att milo är registrerad på samuel = han föräldrar KAN ta honom. Tror aldrig att de skulle vilja bråka om det men de har rätt till honom. På samma sätt som jag vill att blüthner ska få vara kvar hos samuel om nåt händer mig, men han blir ju mina föräldrars som det är nu..

Visst man kanskriva testamente också, men vad är roligast? Sitta o knåpa ihop nåt papper eller gifta sig o ha en fest och allt ordnas automatsiskt? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback