Torsdag

Idag är det en kort dag i skolan som gäller..
Sen hem och ta helg.. Gött.

Imorgon fyller svärmor år = Smörgåstårta. Har gått och suktat efter den i en och en halv månad.. Ska bli himla gott. Sen kanske vi ska till örebro imorgon innan kalaset och köpa present. Vi är med på andra saker också..

Sen lördag vet jag inte.. Fest på kvällen tror jag? På dagen vet jag inte.. Inget måste.

Söndag är det stora husvisningsdagen. Ska på två visningar. En öppen och en privat. Ska bli kul. Såg förresten att i åtorp finns ligger på topp fem bland de billigaste husen i landet. Men vadå? Det finns inga hus som är till salu. Förutom vårt.. haha.

Sen ska jag banne mig prova mina tömmar om jag bara får vara ifred.

Har förresten fått en liten hint om ett jobb. På mitt gamla vanliga sommarjobb.. Ska träffa chefen här nån dag. Det känns väldigt bra faktiskt..


image11


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback