Trött morgon.

Innan man vaknar så ligger man ju och sover rätt djupt. Men ändå kan klockan ringa utan att man bryr sig. För att man nånstans i sitt inre tror att det är fredag och att det bara är samuel som ska upp.
Därför blev det en total chock när samuel väckte mig och sa att det var dags att gå upp.
Jag hade verkligen ställt in mig på att det var fredag, fast jag sov. Önsketänkande!

Jag har verkligen börjat cykla nu. Det började i torsdags när jag tänkte cykla till stallet, men jag hann inte. Så eg kanske jag ska säga att det började på fredagen, när jag cyklade ner och tog ut hästarna och sen hem. Det blir väl dryga milen i alla fall (tur o retur). Sen cyklade jag dit på lördag, söndag. Och sen igår. (va inte hemma i måndags, så det räknas inte som fusk). De senaste gånger har jag haft samuel med. Och milo som tycker det är jättekul.


Och det är faktiskt kul att cykla och det känns att det ger lite. Ska försöka fortsätta med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback