Allt bara ljusnar.

Det känns som att allting kommer börja gå min väg nu.
Att det ska sluta jäklas med allting. Det är fortfarande väldigt mycket på samma gång. Det känns som vi har lagt hela årets inköp och beslut på en vecka.

Igår skrev vi ju kontrakt om huset.
Idag ska jag gå in på siba och boka en dator och lägga handpenning på den.
Imorgon ska vi till banken och betala handpenning på huset plus fixa med betalning av bilen. Sen ska vi även hämta nya bilen. Sen på banken måste jag ta tag i mina konton och allt man ska ha..

Men allting känns bara bra. Och dagen verkar också bli bra.
Först fick jag ett sms som gjorde mig glad. Sen gick jag ner i matsalen och köpte mat för första gången sen jag började. Och idag fanns det spenatsoppa med ägg. Det tog jag såklart. Och då får jag med en efterrätt! Äppelkaka med vaniljsås. Jättegott allting. Sen när jag sitter och äter så ringer min hovslagare så jag får en tid som passar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback