Jag köper inte nog med saker.

Nej jag köper aldrig nåt nu förtiden.

Därför lånade jag hem en kieffer (dr.sadel) som jag provade.
Jag tycker jag satt riktigt bra i den. Och den passade bra enl min åsikt. Sen frågade jag min hovslagare när hon ändå var där idag. Och hon tyckte också den satt bra.

Den passar en häst med rak rygg och markerad manke har jag googlat.

Nu är bara frågan om jag vill ha en brun sadel... Har inte bestäm mig vilken färg han ska ha...
Hittade ju såklart ingen bild heller.. Så jag letade upp en gammal annonsbild. (jag har paintat bort förra ägaren, man får ju inte lägga upp bilder på andra hur som helst..)



Så.. Vad ska jag ha för färg?
Tips tack.

PS. Om nån vill se sadeln är den med på blocket. Örebro län. Sen får ni klura.

Kommentarer
Postat av: Gerda

Tror han skulle passa fabulöst bra i brunt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback