Klantigt.

Kom ihåg både kamera och själva stationen man laddar den i och som man även använder vid överföring till dator. Och jag tänkte inte på att kolla vilken sladd jag tog med. Självklart var det den sladden som man laddar batteriet med. USB-sladden är (förhoppningsvis hemma)

Men kan skriva tre saker från igår som är kul.

1. En tjej ringde in till radion och de pratade om att hon ville gifta sig men inte hennes kille.
Radiopratare: Men hör han det här nu då på radion, att du vill gifta dig?
Tjej: Ja det tror jag.
Radiopratare: Då kanske det blir en väckarklocka för honom..
Tjej: Jaha, vad kul! Jag tror inte han har nån klocka.. Vad snällt..
Radiopratare: (osäker) Neehee..
Sen fortsatte samtalet genom att radioprataren fick förklara vad hon menade med klocka och att han ite skulle få en klocka av henne osv. Jag tyckte det var kul.

2. Jag skulle göra iordning lite (ca två liter iofs) koksaltlösning. Kokade således vatten med salt i. Och hällde upp det i en noga genomsköljd colaflaska. Bara det att jag inte hade tid att vänta på att vattnet skulle svalna. Det kokande vattnet gjorde att flaskan krympte ganska rejält. Det såg jättekul ut. Ställde en orginalstor flaska bredvid och tog kort. (men det kan jag ju inte visa. Suck)

3. En gubbe kom in till våran mäklare i måndags och sa att han ville ha en sommarstuga. Hon gav honom annonser på alla deras objekt (swedbank=ganska många) bland annat vårt hus. Och igår kom han in igen och sa att han ville komma och titta på... TADA.. Vårat! På onsdag kommer han. Jag tror kanske inte att det blir köp, men det var ändå kul att han valde vårat av alla..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback