KLART! :D

Kontraktet är påskrivet!.

Vi skrev på igår vid 19-tiden.
Det var ett mycket långdraget samtal. Speciellt när vi pratade om paragarafen som rörde städningen som ska göras. Jisses. Har aldrig bitit mig själv så hårt i kinden och aldrig hållt i stolen så hårt. Knogarna vitnade. Och samuel var ännu värre. Han hade nog mer svårt än jag. Karin sa efteråt att hon var imponerad över att vi klarade att hålla minen. haha. Jo det var kanske en prestation.

Och mäklaren säger i slutet "Det har ju varit lite frostigt mellen er.." Eh, ja. Det har det.

Det känns helt hel underbart!
Och datumet sen. 1/9!! Det är bara lite drygt tre veckor!
Inflyttningen blir väl inte då, men vi får tillträde då.

Ska ta några bilder idag när jag kommer hem. Har inte velat lägga upp bilder än. Men om de ska dra sig ur nu så blir det ju domstol. Skulle iofs inte göra mig helt förvånad. Men men. Jag tror inte det. Möjligheten finns men jag bedömmer inte att de kommer att vilja bråka nu när det finns avtal.

Jag baralog när jag vaknade imorse. Vi firade med glass på donken igår. Enda som va öppet. (blev btw väääldigt besviken på deras glass med brownie i botten, men det var kul att fira ändå..)

Kommentarer
Postat av: Gerda

Fan va kul Stina!! Nu är vi godsägare båda två =) Och va roliga inflyttningsfester det kommer bli haha. Ett eget stall, lyllo dig. Och va snabbt ni fick det! Det är bara 17 dagar kvar. Kram

Postat av: Stina svarar:

Ja jag vet. Det är otroligt kul!

Det är verkligen kort tid kvar. De skulle dessutom på semester helgen innan den 1a så de pratade om att de ville ändra tillträde till 29e. Men jag tror inte på nåt som inte finns skriftligt vad gäller dem. Knappt det.



Vi kommer ju som sagt inte att flytta in på en gång. Så eran fest kommer nog före våran.. Men det kommer helt klart bli en inflyttningsfest nån gång. När vi fått det hyfsat fint.. Haha, en del tapeter och så är ganska hemska..

2008-08-07 @ 12:34:54
Postat av: Gerda

17 dagar kvar? Va jag full eller? Haha om det vore så väl. =)

2008-08-07 @ 18:10:54
URL: http://gerdah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback