Mysig morgon.

Jag gick upp vid halv sex idag. Dukade fram frukost och tände ljus och allt.
Sen väckde jag Samuel. Så kunde vi sitta och äta frukost i lugn och ro.
Och åka till jobbet och vara här i god tid. (var här vid tio över sju.)

Ska inte ha den bruna sadeln som jag lånade. Efter närmare eftertanke är det inte vad jag letar efter. Helt enkelt. Vill att det ska vara perfekt.

Däremot kollade jag genom horze's höstkatalog och jag säger bara en sak. Orange! Vill ha, vill ha! Skitsnyggt och ser så fräckt ut. Guld vore ju att ha en svart häst, så skulle alla starka färger passa skitsnyggt. Men hästen i katalogen var riktigt lik blüthner i färgen. Så det borde passa.

Och då fick jag ett argument till att inte köpa sadeln. Mycket snyggare med svart sadel till orange schabrak.
Sen fanns det dessutom ett svart träns som va skitsnyggt.


(tyvärr så finns inte de nya sakerna på hemsidan än, så jag kunde inte sno bilderna...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback