Nån som vill byta?

Nån som har lust att vara Stina på torsdag?

Ska bli racerförare för en dag. Har absolut ingen lust. Har haft ångest i en vecka. Nästan tacksam att jag inte fick reda på det i tid. Har kört gokart EN gång. Och jag tyckte inte det var kul alls. Man sitter ju bara där och blir omkörd och väntar på att varven ska gå så man äntligen får se flaggan som betyder slut.

Och nu är det först riktiga bilar, sen F3, sen såklart. gokart.

Det kanske är kul om man har lite mer vinnarinstinkt än jag. Jag bryr mig inte nog om att vinna. Sen är jag rädd att köra av. Eller volta. Fast de säger att man inte kan det med gokart.

Och när det dessutom handlar om riktiga trimmade bilar så kommer så kommer två ytterligare rädslor.
1. Rädslan för att köra av = Ångest inför att dö
2. Ekonomisk rädsla = Ingen lust att betala för nåt

Min taktik:
*Köra vääldigt försiktigt och totalt skita i om jag kommer sist.
* Hoppas på att tiden går fort.
* Se det som en fullbetald arbetsdag.

Min chef: Man får diplom.
Jag: Vi får väl se.
Min chef: Jo, men alla får diplom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback