Sugen på GI

Jag börjar känna mig laddad för att käka GI-mat igen.
Känner inget jättetvång attgå ner eller så. Men jag mår bättre av den maten och att gå ner ett par kg skadar aldrig. (skadar inte mig kanske man ska skriva)

Funderar bara på två saker.

1. När ska jag börja? Måste planera så jag kan ta två extrem-veckor först. Och då vill jag inte ta det när det är nån tillställning.

2. Hur ska jag göra med frukosten på jobbet? Känns av nån anledning pinsamt att ta med egen frukost när det bjuds på mackor här. Om jag äter mättande frukost innan jag åker, så kan jag ju kanske ta med en frukt som mellis när de andra äter frukost.. Det känns som att man kommer att bli uttittad och att de kommer fråga.

Jaja. skit samma. Punkt två löst.
Ska fundera lite mer på ettan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback