Vilken tur att det bara finns björn i norrland.

Eller inte.

Nu har vi inte bara varg hemma, utan även björn.
Visste att de sett den i finnerödja och svartå, men nu hade de sett den strax utanför åtorp mot vårt håll. (typ 7 km hemifrån och 3 km från stallet, fågelvägen alltså. Eller ja björnvägen.)

Kul.
Bara att hålla sig inne nu då.


Orkar inte ens gå in på nån diskussion om rovdjurspolitik här. Jag låter det vara underförstått hur jag ställer mig till att ha halvtama rovdjur runt husen. Jag hatar inte djur, tvärtom.

Kommentarer
Postat av: Helene

Hej hej! Har glömt o svarat på ditt sms... Japp jag rider... måndag - onsdag den här veckan har jag sommarkurs o på måndag börjar jag som vanligt... Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback