Det bästa med mitt jobb just nu.

Alla chokladaskar!


Vi får massa chokladaskar från kunder. Och idag fick vi en hel korg med kolor och choklad och allt möjligt av företaget som sköter vår ekonomi. Och som betalar ut min lön på fredag. Skitbra!

Jag skulle kunna äta mig väldigt mätt.
Imorgon på lunchen ska vi äta julbord tillsammans i resturangen nedanför. Så då får jag hålla mig ifrån godiset innan så jag kan äta ordentligt. Och sen på kvällen ska vi ut och äta och tacka av chefen. Hur mycket kan man äta på en dag egentligen... ;)

Förresten så sitter jag vid fikarummet där allt gott står. Bra för att:
1: Det är nära för mig att gå och hämta
2: Jag har full koll på hur mycket alla andra äter. Vem som äter mest osv. Alltid bra att veta att man inte är värst.

Hade det varit snacks i form av chips och ostbågar hade jag varit värst. Lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback