Fullspäckad helg.

Fredag: Luciafirande hos Samuels mamma. Med tacos.. Sen hem och stupa. Trodde jag skulle somna ståendes. Jag är alltid så trött på fredagar.

Lördag: Vaknade och skulle ta ut hästarna, men jag hade jätteont i huvudet. Så Samuel tog ut dem och mockade och allt. Sen kom han in och gav mig frukost på sängen... :) Jag gick upp kl 12! Det var länge sen man låg i sängen så länge. Sen kl 15.30 skulle vi åka. Julbord med hans jobb. Jättegott och bra fixat. Jag blev verkligen mätt.

Söndag: Julfixade en del hemma. Fixade lite med diverse pynt och hyacinter och sånt. Sen kom hela fam. Vendel plus två Larzons på julfika. Jag hade bakat och grejat. Får ta kort på det som finns kvar.. Dum som jag är tog jag inte ett enda kort igår. Men men.

Nu är det inte lång tid kvar till jul. Jag ska försöka luska lite idag om jag kan ta ledigt mån, tis nästa vecka. Det skulle vara så himla skönt. I så fall kunde man ta en heldag med storstädning både inne och i stallet. Och laga all mat som kan göras i förväg. Och åka hem till mamma och göra knäck. Och framförallt skulle det vara skönt att veta att man bara har fem dagar kvar (inkl. idag) tills jullovet.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback