Skitdag

Så himla trött på allt att jag bara vill åka hem och sova.

Åkte hemifrån kl 06.03. Tänkte då att det här blir bra, då hinner jag börja kl sju. Skönt.

Fick åka sakta för att det var slask. VARFÖR ska det komma snö när det är plusgrader. Bli kallt nån gång då.

Sen stod jag vid macken i finnerödja i hundra år för att den krånglade. Ok, kanske inte hundra år, men i alla fall 15 min. Och det är lååång tid på morgonen. Dessutom fick jag ingen bensin.

Fick stanna i Laxå och betala mkt mer för bensinen. Köpte kontankort för 300 kr hos halebop.

Kommer fram till jobbet. Ska ladda mobilen. Det går inte. Till slut ser jag att jag fått comviq för 300. Kul.

Och nu har jag inga pengar på mobilen. Om något händer på väg hem och jag inte kan ringa efter hjälp ska jag stämma OK i laxå. Hoppas verkligen att jag kan byta ut dem mot nya koder. Men det kan man säkert inte. 300 spänn åt helvete. Skit.

Sen fick jag reda på en annan sak som gör mig väldigt arg och frusterad. Jag hatar när saker från det förflutna bara dyker upp hur som helst. Varför?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback