Fint väder. Vår?

Känns som vår ute.. I alla fall igår. Rätt kallt men soligt och fint. Var ute och gick när jag kom hem från skolan. Sen var jag och mamma och gjorde ärenden och handlade. Det tog tid...

Sen åt vi jättegod mat. Väldigt enkel, men god och GI. Det fanns nån färdig grönskasmix från typ findus eller nåt som det var sockerärtor, paprika, rödlök, babyspenat, fetaost och solrosfrön i. Bara att steka. Sen hade vi grillad kyckling till. Jag har det i matlåda idag med. gött.

Idag blir de det tentaplugg inför imorgon. Usch. Varför kan jag aldrig plugga i tid. Nej då. Dagen innan jämt. Men det är ju bara en deltenta..

Men jag är ändå rätt pigg och på bra humör. Känner mig ganska lycklig faktiskt. och det är ju bra.

image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback