Kort skoldag.

Åtta till tio.
Lagom. Inte så ansträngande idag heller. Mest rep inför tentan på måndag.
Det håller väl eg på till tolv men jag gick. Kan lika gärna sitta hemma o räkna.

Ska åka hem till Karin och hämta lost. Sen tänkte jag äta min matlåda där. Sen ska jag åka hem. Ska bli skönt.. Motinonera mina djur på lämpligt sätt. Får se vad jag hittar på.

Sen ska jag till skolan imorgon på handledning. Den börjar 8.30 och håller väl på en halvtimme kanske. Så sen ska jag åka hem. Alltså en tidig dag till, men då är det ännu bättre dör jag är ledig på fredag. Och då känns det ännu bättre än idag. Åh så skönt.
Synd att det är dimmigt idag. (Här iaf, kd)

image26

Så här vill jag att det ska se ut när jag kommer hem. Jag vill ha en så här fin hästhage. Inte knölig/lerig beroende på väder. Slät, fin, stor och grön vore inga fel.


Kommentarer
Postat av: Gerda

Ja du den hagen skulle inte sitta fel. I en perfekt värld behöver man inte få lera till knäna för att hämta sin häst.. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback