Min lilla bebis 2 år..

Min minsta lilla älskling fyller två år idag.
Har firat med skinka och godis imorse. Och massa mys såklart.
Sen ska han få mer godis och en leksak från granngården. Som var svindyr. En sån där smart-grej som man har godis i.
image27

Sen ska jag göra bakelser med massa grädde och kinapuffar. (ja, han får äta det. Han mår inte dåligt av choklad. Inte lök heller för den delen.. Det vet jag väl bäst själv.) Kinapuffar är för övrigt rätt underskattat godis. Jättegott ju.

Och nu har det hänt. En varg har anfallit en människa. Vad var det jag sa! De är inte alls fredliga fina djur utan rovdjur som inte är ett dugg rädda för människor. Nu dog ju inte männskan, men det är bara en tidsfråga det med. Nu har jag alltså anledning till att vara rädd.


Och så en bild på födelsedagsbarnet också såklart..=)
Milo skäller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback