Ge mig pengar..

Snälla csn ge mig pengar nu. Gärna ett par miljoner.
Vill ha så mycket. Måste köpa så mycket.

Har ägnat de senaste dagarna till att städa. Det blev så fint så fint.. Skulle vilja ha nya gardiner lite här och var, men som sagt, pengar.

Sen kom veterinären i tisdags och tog bort lite hakar på min kära lilla häst. Hon sövde honom så han var helt borta.. Såg rätt fräckt ut faktiskt. Men sen kvicknade han till och betedde sig som om inget hänt..
Idag när jag skulle ge em-mat så såg jag att han hade rullat så täcket va snett + att han i stort sett hade ett helt träd i svansen..

Annars är det bra, ska till min moster ikväll och äta våfflor. Ska bli kul.. Bara tjejor. Och på tal om det ska vi ha möhippa imorgon. Det kommer nog bli kul. Synd bara att hon verkar fatta att det är på g..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback