Skoldags igen.

UH.. Då va man seriös igen då. Hade fått smak för att vara ledig.
Nya kurser. Mina sista två.. Geokonstruktion och examensarbete.
Och med skolan kommer väntande på bussen och därmed bloggande. Så nu kanske man kan skriva lite oftare här.

Jag sitter i biblioteket och fryser. Tänker tillbaka på min helg, som var väldigt bra.

Fredag: Möhippan. Jättekul. Bad och massage till Karin. Taco. Bowling. Rolig bilfärd från bowlingen (bildbevis finns) Sen hemma hos mig en sväng.  Lyckat helt enkelt.

Lördag: Kusinträff typ. Hemma hos Gerda o Marcus. Också trevligt. Sen till ridskolan med hennes pålle. Prat med världens bästa Linda, som för övrigt kommer bli min och gerdas egendom om vi blir miljonärer..=)
Hämtade samuel vid halv ett och somnade framåt tre..

Söndag: vaknade sent. tog tag i mitt liv genom att åka till stallet. Mockning och fodring. Gos i hagen. Sen va jag seriös och mockade i hagen. Tog ut typ åtta kärror med skit. Plus att jag tog bort massa grenar som hade blåst ner.. Bra vart de.

Och den här veckan är det fullt fokus på bröllopet på fredag. Ska agera barnflicka på fredag. På torsdag ska jag kanske vara assistent/barnvakt samt hämta ut buketten i åtorp. Karin har fullt upp och man vill ju hjälpa till så mycket som det bara går. Och förutom at hjälpa henne ska man inhandla bröllopspresent och kläder till mig själv. Har såklart inget som duger.

Sen i skymundan av detta firar jag och samuel 5 år på torsdag. Present.

image11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback