Stor nyhet!

Det ska bli bröllop må ni tro! Karin och Patric gifter sig den 25:e januari. Blev så himla chockad när inbjudan kom i fredags. De hade inte sagt ett knyst om det. De firar 15 år nu i jan så de är ju på tiden.. Det är så roligt så roligt så roligt...!!!

Och det innebär att de är bråttom att snickra ihop en möhippa. ;-) Har värsta grejerna på g, men de vill jag inte skriva här om karin läser..

Annars finns det inte så mycket att skriva om. Har varit jättesjuk och hostat lungorna ur mig.. Men idag är jag lite bättre. Lagom tills jag blev lite ledig från skolan.. Ledig från och med nu till nästa måndag. För 10 min sen skickade vi in vår 70 sidor långa rapport som vi jobbat med i typ tio veckor. Känns så himla skööönt.

Sen är det så kul med snö.  Mina djur är knäppa i snö. Så roligt att se dem glada. Jag fick förresten spel på en gjord till täcket imorse för att den va för kort fast jag hade längt den till max. Då visade det sig att jag hade kortat den till max. Jag är nog inte människa halv sex på morgonen..

Jo o sen verkar det som att vi inte kommer få köpa nåt hus. Känns förjävligt. All tid o alla pengar man har lagt på stallet tex.. Och att behöva göra iordning ett nytt stall.. Där det inte finns vatten och el. Det suger. De e klart att det suger ännu mer att inte få det huset man hade tänkt sig.
Håller på o kollar på vad det skulle kosta att bygga nytt, men det sticker ju iväg.. En del. Rätt mkt.

Idag ska jag hem o mocka skit. Och rycka man och klippa svans. Blir föbannat fult när de är långt. Ny sadel och nytt träns vill jag ha med. Vet inte vilken färg. Har inte råd i alla fall..

aja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback