Trött och sliten

Jag orkar inte med de där med skola och gå upp tidigt.. Jättetrött och ont i huvudet.
Gick upp vid sju och det är ju egentligen sovmorgon.

Imorgon ska det bli snöstorm typ. Tror jag. Kul då.

Ledig fredag. Gött det. Och imorgon kommer jag hem rätt tidigt i alla fall. Så kommer mamma o pappa hem från lofsdalen också. Får se om jag är här då men det tror jag inte. Vill hem till mina djur. Samuel är ju inte hemma förrän 20,30 nångång..

Tycker de e så fult med lurviga hästhalsar, på min i alla fall. Under täcket är det ju slätt och fint. Vill att det ska vara kort och slätt på hela hästen. typ sommarpäls. Ingen vits o klippa när jag inte arbetar honom så hårt. Får väl vänta tills de ramlar av..

På lördag ska jag och samuel fira 5 år i efterskott. De va ju rätt mycket annat förra veckan. Det blir nog mysigt och kul..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback