1 JULI

Idag är det exakt ett år sen min lilla pålle kom till mig.. Känns både som att det var nyss och som att det var jättelänge sen.

Och tänka sig. Efter ett år har jag ännu inte fått klistermärket man sätter i passet där mitt namn står. ASVH verkar vara ett uptaget släkte. På tal om det har jag helt glömt bort att kolla upp hans uppfödare som jag hade tänkt..

Idag ska jag jobba. Sen åka över kga hem. Och sen handla i dfs.
Måste iofs handla på granngården med. Men vet inte om jag kanske kan skjuta upp det till imorgon.

Kommentarer
Postat av: Gerda

Det tog över 1 år för mig att överhuvudtaget få passet, så förvänta dig inte för mycket =) Grattis på 1 - årsdagen =) idag har vi stått i nya stallet 1 år! Blir till att fira ihop nästa år haha. Tack för senast förresten! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback