En ensamkväll hemma.

Samuel var inte hemma igår kväll.

Först var jag ju nere i stallet och så men jag var hemma vid åtta.
Då tittade jag på ett program om hästar på SVT2 (!). Har nästan aldrig kollat på tvåan. Och råkade bara zappa förbi och såg en häst. Så va de ett intressant program om just hästar. Det hade inte samuel velat se.
Sen kl 21 var det Leila bakar på tv4+. Tårtor. Inte heller Samuels favvoprogram direkt. Men det hade han nog gått med på att se.
21.30 var Leila slut så då zappade jag runt och fastnade på kanal5. Ett program om gamla bögar. Jag hökk på att dö. En av dem var verkligen lösaktig för att uttrycka sig snällt. Han hade fått gonorré i halsen och skulle uppskatta hur många han hade varit med de senaste två veckorna. Han trodde att han hade haft ungefär 100 intima stunder med ca 70 partners. Liksom va?! Fem personer om dagen? Sen fick man se när han gick till en bastuklubb. Det programmet hade Samuel aldrig gått med på att titta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback