Morgontrött hund.

Jag har en hund som är så morgontrött att det är helt otroligt.
Man får verkligen draaa honom ur sängen.

Imorse skulle jag "skjutsa honom till dagis". Först fick jag dra honom ur sängen. Han stog helt still på golvet och sov nästan. Sen gick vi ut. Jag satte mig i bilen och han fick (som alltid) en chans att kissa innan vi skulle åka. Han kissade. Jag tittade åt ett annat håll. Sen kom han inte till bilen och hoppade in som han brukar när han är klar. Så jag tittade efter honom. Såg honom inte först. Men sen såg jag att han satt på trappan utanför dörren och halvsov.

Han hade helt enkelt tänkt gå in och ta sig lite mer sömn. Så jag fick ropa och då kom han motvilligt..
Sen somnade han i bilen. Sen sprang han in hos samuels mamma. Antagligen gick han och la sig på en gång.
Snacka om tröttis..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback