Nu ska jag vara elak.

Bland det roligaste/mest störande man kan hitta på intenet är...
(Nu tänker jag bloggar, facebook, egna hemsidor, familjeliv, lunar)

Gravida som lägger ut bilder på hur deras mage ser ut i vecka typ. Visst det kanske är roligt. Men jag menar på de flesta är det ju bara vanligt fett! Och en del vet man ju kanske att de var feta i vecka -2. Och så lägger de upp en bild på hur stor magen har blivit. Så står de och typ spänner ut magen.. haha. Sånt får mig att skratta..

Kanske ska lägga ut en bild på min mage. Min mage som är fylld med choklad och ostbågar och iget annat..

Haha. Det ska jag lätt göra när jag nån gång ska skaffa barn. Precis när jag "har plussat" (term jag lärt mig på familjeliv haha haha, betyder gjort pos gravtest.) Så att elaka personer har nåt att skratta åt. Så som jag roas av dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback