Sammanfattning

Sammanfattning av min helg..

Fredag: På jobbet. Mamma och Kerstin kom och hälsade på. Sen efter jobbet åkte jag till IKEA själv. Tog till och med en fika där själv. Mysko, men kul. På kvällen grillade vi hos Samuels mamma. Sen gick vi hem vid elva. Jättemysigt. Tog väl drygt en timme. Såg massa lysmaskar.

Lördag: Åt frukost. In till Karlskoga. Apoteket, stan. Shoppade ett par shorts. Samuel köpte jeans och en tröja. Sen mamma och pappa och lasagne. Sen en pyttestund i Labbsand där Karin med familj var. Badade. Sen handlade vi på kronis dfs. Sen hem och plocka in min häst i hagen igen. Han hade gått ut för nån hade glömt sätta i strömmen efter sig. (Hur svårt kan det va) Sen ner till stranden. Milo hittade en kompis/tjej som han lekte lite med. Alltså lite. Han var till och med kontaktbar. Jätteskönt i vattnet.
Sen ringde Björn och ville komma förbi en sväng med Madde. Och Samuel åkte hem och jag till stallet. När jag kom hem hade de gjort upp att de skulle sova över och att vi skulle låna en husvagn till det. Så vi grillade med dem och så satt vi uppe och pratade och hade allmännt mysigt och kul.

Söndag: Jag åkte iväg till hästarna och när jag kom tillbaka hade Samuel dels hunnit plocka undan allt från borden, diskt allt PLUS gjort en jättemysig frukost med ägg och olika juicer och melon och yoghurt och allt. Så vi smaskade i oss. Sen efter många om och men kom vi iväg till stranden igen. Sen hem och äta. Sen siesta.. Sen hästarna. Det var så varmt att mocka hage och släpa vatten så jag hoppade i Josefines pool med henne. Jätteskönt. Sen hem och äta igen och sen sova.

Och nu är jag här.

Jag tycker det är helt perfekt att det är varmt. Jag har inte och kommer inte att klaga en ändå gång.
Det ska ju bli sämre nu men i alla fall.. Det känns ju som utomlands.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback